TACOS <3

Sitter just nu helt död i soffan. Det blev tacos idag och åt så passa mycket att jag knappt orkar gå. haha :P  Men gott var det iallafall, och nu är jag trött som fan.

Idag åkte vi till bobutiken och valde kakel och klinkers till badrumet som ska renoveras i slutet på november. Kommer bli skitsnyggt verkligen. :D Sen åkte vi till lite andra ställen, så som rusta där jag hittade ny tapet till sovrummet som jag ska köpa någon dag. Blev även elgiganten där det inhandlades en elvisp. Sist när vi skulle vispa grädde och inte hade något visp fick vi vispa med gaffel, tro det eller ej med det gick, och vi vill helst slippa göra om det :P

Ikväll blir det att bara mysa till någon film tror jag, ska nog vila en stund innan så man orkar hålla sig vaken länge ikväll :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback