Hemsk natt! hemsk dag?

Natten har varit så hemsk, legat och frusit hela natten även att jag hade pyjamas och täcke, sen vaknade jag av lilla minsta hela natten. Kl 06 imorse vaknade jag av att något small, har ingen aning vad det var. Gick upp och kollade och såg inget, gick på toa sen la jag mig och fyfan vad jag började må illa. Resten av morgonen blev att ligga på mage och sova. Det var det enda som hjälpte konstigt nog och när jag väl somnat, började några såga träd utanför fönstret med motorsåg kl 8. Älskling gick upp men jag låg kvar, lyckades somna om och vakna efter kl10. Nu sitter jag här, dödstrött i min filt.

Nu är frågan om dagen kommer bli lika hemsk?




Och idag kommer min älskade Fitore hem efter sin långa semester :D♥
Något som är positivit iallfall!


Home Sweet Home säger jag bara, min lilla fissnutta :) <3<3

2010-09-30 // 23:25:07

Haha bejbi, vi måste ses snart :D <3<3

2010-09-30 // 23:28:01

Fitore du har säkert blitt jätte brun vid det här laget :P Vill oxå bli brun :(

2010-10-03 // 11:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback