Måndagsmys <3

Sitter och tänker på lite namn som våran lilla parvel ska få sen, och JA jag vet att det är mycket mycket tidigt men bättre tidigt än i sista sekund resonerar jag. ;)  Vet så många fina, frågan är bara vad min karl kommer tycka om dem. :D Sitter samtidigt och kollar på Idol medans älskling pluggar sen blir det film, mys och glass <3






Nu blir det måndagsmys med älskling i soffan. Blir att bädda ner oss med kuddar och filt och ska kolla på halv åtta hos mig. Vi var och köpte lite godis och lite glass förut som vi ska äta samtidigt, vet att det är måndag och det är onyttigt med snask men ibland får man faktiskt äta gott :)  i vårat fall ganska ofta, tur är väl att vi inte går upp i vikt som fan :D


Blir att snaska lite godis som sagt sen köpte vi Ben and Jerry's, Gottgott!!!!!! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback