Tråkig söndag

Börjar få tråkigt här hemma nu, finns inte så mycket att göra och att kolla på tv hela dagen på massa dåliga program var ju ingen hit det heller :P Funderar på att börja med maten snart, dock blir det bara något snabbt, typ korv med bröd :D Nomnom! Sen får vi se vart denna kväll bär iväg.





Nästa vecka väntar vi två paket, eller jag rättare sagt, paketen är ju till mig ;) Båda ska komma senast på onsdag. Har beställt en ny piercing med en mini mini rubinröd pärla då min har pärla har bleknat. Den var egentligen blå men nu är den mer grå så det var dags för en ny. Sen kommer ju kappan som jag skrev om häromdagen. Ska bli spännande och se om storleken är bra, annars blir det att sälja den (: Förhoppningsvis är den bra.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback