Workout

Idag har jag tränat ifatt det jag inte hann igår :P Har tränat sammanlagt 1 timme på crosstrainern idag och bränt lite över 200 kcal. Inte dåligt för att vara första gången på länge :P Kan säga att även om det var svettigt och jobbigt så var det skönt att träna. Ska försöka hinna med att träna 1 timme och dagar framöver.
Blir det att laga någon nyttig lunch, förmodligen någon sallad, ska gå ner ett antal kilo innan jul har jag bestämt! :)

Ringde en körskola idag dessutom som ligger i närheten som verkar mycket bra :) Och på måndag ska jag börja med teorilektionerna :) Förhoppningsvis har man körkort inom kort. Har inte bestämmt än om jag ska ta intensivkurs eller inte, vet inte om jag har kvar mitt tillstånd att övningsköra, har jag det blir det intensiv! ;) Ska bli så skönt, har lovat min karl att jag ska ha körkort innan det kommer en liten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback