Internetlös

Skulle ju passa på att berätta massa om resan idag och visa bilder men idag slutade vårat internet funka typiskt nog. Det har Inge funkat sen i förmiddags någongång och verkar inte vilja börja funka nu heller. Felix har ringt BBB och kollat om de kan göra något men det enda de kan göra är att skicka en tekniker inom 2-4 dagar så blir nog en internetlös helg med. Kan blogga genom mobilen för att jag har mobilt internet men kan ju inte sätta in bilder eller liknande. Tråkigt men så är det. Så idag har jag bara suttit och läst i en av mina nya böcker, rättare sagt andra boken i twilight serien. Himla bra är den. :) Nu blir det film eller något för ute är det mulet, inget regn men åskar lite till och från.

Nåja, ha det så bra så får vi se när jag skriver igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback