Nämen!

Haft en supertrevlig dag idag. Promenerat med en vän runt här i lkpg och visat vad staden har att erbjuda, jag tycker dock inte det finns så mycket att se men jag har väl inte sett så mycket heller för den delen antar jag. ;) Gick längs Stångån iallafall och sen satt i trädgårdsföreningen en bra stund och bara njöt i solen fast det var lite småkyligt! :) Väl hemma åt jag lite sen la jag mig faktiskt i badet, så efterlängtat kan jag lova. Är allt för sällan man unnar sig sån där egen tid.





När jag ändå är igång så tänkte jag att jag kunde slänga upp lite bilder på resultatet av dieten och allt sånt där jag har hållt på mig nu sen januari. Visst har det gett resultat, känner mig dock liiiiite för stor fortfarande och fasen vad smäll jag skulle få om någon var i närheten när jag skriver detta. haha... ;*

Here you go!

(Jaaa jag står snett och dant på bilden..)

En förebild får jag väl bjuda på, lite mer hull på hade jag väl .. ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback