Kakel&Klinkers

Idag tog vi en sväng ut på stan, rättare sagt Tornby. Hade egetligen bara ett ärrende till Tornet som är vår hyresvärds butik eller vad man ska kalla det. Vi fick en värdcheck när vi flytta in som vi var tvugna att använda denna månad och den bytte vi mot en brandsläckare. Vi fick även välja kakel och klinkers till badrummet och toan. De kommer börja renovera nu under våren. Ska bli himla skönt då detta badrum inte är det finaste. Längtar tills det är klart. Kommer bli riktigt snyggt! :)

Passade även på att handla lite nödvändigt på rusta, gick en sväng till guldfynd och handla lite smycken och en grej att göra rent våra ringar och mina silverhalsband med. :)

Det största anledningen jag ville ut och handla idag var att köpa hårfärg. Sist jag färga blev ju allt helt fel. Utväxten blev röd men resten mörkt för att håret var mörkt innan. Blev inte riktigt nöjd sist och velat fram och tillbaka om att färga om och till vilken färg. Nu har jag köpt blondering och en annan mörkröd färg (stod säkert 30-40 min i affären och försökte välja färg :P ) och nu måste det banne mig bli bra!! Annars ger jag upp och då får det vara mörkbrunt föralltid. Haha, Positivt? Självklart! :P







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback