So Far So Good

Tänkte jag skulle väga mig veckovis och ha måndagarna som invägningsdag men har ändrat mig och kommer välja fredagar istället pga att man kanske unnar sig lite gott och då har en vecka att träna bort det till invägningen. Eftersom jag vägde mig i fredags så väger jag mig inte idag igen då det är för nära inpå, man ska ju trots allt inte väga sig för ofta eftersom det pendlar så mycket beroende på vatten i kroppen, och man blir besviken. Att jag vägde mig den 2/1 som var en måndag var för att det var min startdag nu på nya året! :)

Resultat so far:
02/01          60.6 kg (Startdag)
06/01          59.5 kg (-1.1kg)
13/01          ___


Har alltså gått ner 1.1 kg på ca 4 dagar.
Det är inte illa alls men första är alltid mer än de kommande. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback