Veckorna går så sjukt fort nu för tiden. En hel vecka sen jag skrev sist och en hel vecka sen jag tatuerade mig och det läker på fint som attan, nån vecka eller två till så är den klar sen! Kan lova att det inte varit någon hit att inte kunna sova på rygg i sängen eller soffan eller så eftersom jag smörjer den dygnet runt typ, vill ju inte ha kladd på kudden. :P Men nu inatt sov jag på rygg för första gången på länge och fy vad skönt det var! I-landsproblem..?! ;)

Ikväll ska jag och F iväg till några vänner och dricka lite och umgås. Blir nog en sväng ner på stan ikväll skulle jag tro med. Märks väl vart man hamnar och vart det är drag. Utelivet har ju blivit liiiite dåligt på sista tiden tycker jag. :P


Nu ska jag slänga i en färgbomb och sen göra mig iordning inför ikväll! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback