Skinroller

Jag önskade mig en Skinroller i present av F och idag fick jag en. Ska bli spännande att se om det blir någon skillnad efter ett par veckors användning. Önskade mig även en flaska bio-oil att smörja med efteråt. :)



För er som är nyfikna på vad Skinroller är så kan jag berätta att det är ett verktyg, en hudroller som man rollar med över bristningarna(i mitt fall) och det i sin tur gör dem mindre synliga. Den tar inte bort dem utan de kommer alltid finns där men de kommer förhoppningsvis inte synas lika mycket efter.
Här kommer ett litet utdrag från deras hemsida:

"Med hjälp av 540 små mikronålar så stimuleras både hudens kollagenproduktion och återskapandet av nya hudceller. Redan efter ett par behandlingar kommer du se din hud återfå sin spänst och lystar efter vidare behandling minskning av både rynkor och ärr. En hudroller är även ett perfekt verktyg för att motverka och förebygga bland annat celluliter, bristningar och håravfall. Hudroller funkar lika bra hos kvinnor som hos män."

www.skinroller.se är adressen om ni vill läsa mer om detta verktyg och även se före- och efterbilder. :)


» Marie

Åh spännande, berätta gärna med tiden hur den verkar funka :)

Svar: Det ska jag absolut göra! :)
dottir.webblogg.se

2013-08-07 // 14:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback