Baby to be

Mötet gick bra men som jag trodde fanns det inget direkt att göra åt det som hänt. Är så arg och besviken på min lärare som undanhöll all viktig information för mig. Men vi kom överens om att jag ska försöka gå dessa 5 veckors praktik som det är sagt och orkar jag inte hela så är det inte hela världen, utan jag kan bli godkänd ändå då hon kan ta lite hänsyn till min förra praktik. Det känns bättre än innan nu iallafall och hon som jag prata med var väldigt förstående och tillmötesgående. Ska kontakta henne senare när det börjar närma sig för praktik och så kollar vi upp hur jag mår oså och om jag kommer orka med mm.

Efter mötet gick jag ner på stan och hämtade ut en babybox hos apoteksgruppen. Om man "anmäler" sig på deras hemsida att man vill ha en box får man ett ordernummer som man säger i affären och så får man ut sin box. Smidigt som sjutton, och gratis är aldrig fel. :)

I boxen fick vi med detta:
2 tidningar från föräldrar och barn,
1 pappa tidning,
1 påse tuggummi,
1 paket med två nappar från AVENT som även lyser i mörkret
1 liten nessecär med prover från sebamed (2 tuber baby cream, 1 flaska baby olja, 2 flaskor badskum och en vattenleksak i form av en gris.)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback