Dagens inköp

Dagen gick kanonbra, även att jag hade ont i bäckenet. Hittade allt jag tänkt att vi skulle köpa så nu är det mesta klart inför bebis. Köpte skötbordet, en byrå och en matta. Även en sänghimmel och lite annat fick följa med hem. Så nu är det bara att montera och sen börja inreda. När det blir vet jag inte än riktigt. :)

Efter IKEA tog vi en sväng förbi babyproffsen och beställde den vagn vi fastnade för sist vi va där och provkörde. Fastnade för den vagnen även denna gång. Blev en Emmaljunga men mer om den i ett annat inlägg. Känns iallafall jättebra och i slutet på maj/början på juni kan vi hämta den som tidigast. Blivit så himla mycket verkligare nu. Snart bara 4 månader kvar till bebis är här!! :)

Väl hemma gjorde vi middag, kollade på tv och sen gick jag och tog en lång nap och F gjorde sällskap efter en stund. Mys. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback