Fruktansvärt ont

Tidigare idag så flyttade jag och F ut en bäddsoffa som stod i mitt arbetsrum för att göra plats till alla möbelkatronger och grejer som ska inhandlas under hela nästa vecka. Det kommer bli en aväng till Gekås och en till IKEA så det blir en hel del som behöver plats.

Iallafall så var soffan väldigt krånglig att flytta och jag fick aldrig något riktigt bra grepp om soffan när vi bar den. Men fick inte ont eller något så vi fortsatte. Det var ju inte långt den skulle flyttas heller tänkte vi. Men ikväll när jag skulle lägga in nytvättat i garderoben och böjde mig lite framåt för att dra ut en låda så högg det till i hela nedre delen av ryggen och sen dess har jag haft så fruktansvärt ont så fort jag rör på mig. Känns inte alls bra för jag vet att man ska tänka på hur och hur mycket man lyfter. Hoppas det går över de närmaste dagarna så jag orkar med de inplanerade resorna, tills dess är det vila antar jag som gäller. Vad jag känner mig dum nu i efterhand som försökte mig på att flytta soffan. :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback