Gekåsinköp - Kläder

Tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder på alla köp vi gjorde när det gäller till bebis. Vi köpte en hel del annat med, men det kommer jag inte ta med. Kommer nog ta lite bilder i taget eftersom det blev en hel del. :)

Så idag tänkte jag börja med kläderna som vi hittade där. Det fanns inte jättemycket i minsta storleken, tyckte jag. Hade förväntat mig en lång lång hylla med bebiskläder i allra minsta storleken så kanske var därför. :P Vi köpte lite blandat i storlek 50 och 56. Jag tänkte att det kan vara bra att ha något i 50 med fast det inte används så länge eller kanske inte används alls, skönt att ha hemma ifall. Sen blev det ett plagg i 62 med. :)    
 
Detta köpte vi:







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback