Home sweet home

Nu är vi äntligen hemma. Dagen gick verkligen kanon måste jag säga. Är så sjukt nöjd över dagens inköp. Vi köpte nästan allt vi planerade att köpa på Gekås och det var inte så farligt mycket folk alls idag.
Mellan kl 10 och 16 var vi där och hann med allt vi skulle, att äta och till och med att gå ett söligt varv och kolla heminredningen. Lite kö vid kassan men väntade inte länge där heller. Dock upplevde jag inte Gekås som sådär jättestort som alla pratat om, tyckte det var lagom stort och absolut en kul upplevelse. :)

Det enda jag har att gnälla på är att jag får kramp under höger bröst vid revbenen när jag sitter, behöver inte sitta länge innan det börjar och det gör såååå ont. Skitjobbig verkligen och 6 timmars bilfärd med den smärtan är inget jag kommer göra om. :P

Vad som köptes kan jag visa imorgon, nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på Greys anatomy, sen ska jag nog faktiskt sova! Är dödstrött, blev ingen sömn i bilen alls heller pga av smärtan.. :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback