Läkarbesök på förlossningen

Barnmorskan ringde upp mig idag som planerat och visste inte alls vad det kunde vara som gjorde att jag fick ont. Hon ringde förlossningen och kollade om de hade någon läkartid och de hade de kl 15.30. De trodde det kunde vara gallan.
Vid 15.30 var jag och F på förlossningen, fick lyssna på bebis hjärtslag och lite sånt och sen väntade vi på läkaren som kom efter lite mer än en timme efter barnmorskan hade gått. Det tog honom max 5 min och han knappt undersökte mig eller tog provet och han trodde det var magsyra som läckt från magen som gjorde att jag har så ont och skrev ett recept på magsyrehämmande medel som jag ska äta till på måndag till och börja med. Jag tyckte inte om honom alls, han pratade snabbt, var hårdhänt och jag hörde inte ens hälften av vad han sa. :S

Tagit en tablett för 2 timmar sen men har ont fortfarande. Så får se imorgon om det blir bättre. Jag tvivlar lite på att de är det han trodde. Jag tror en nerv ligger i kläm. :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback