Magen vecka 22

Har såklart inte glömt bort magbilen för denna vecka, dock har batteriet i min kamera tagit slut så har tagit en mobilbild istället och hoppas det ska funka ändå. Ska nog endå ta en ny bild imorgon med kameran och även ta en bild framifrån så ni får se hur det ser ut från den vinkeln. Tycker inte kvalitén är så bra när det gäller mobilen. :P
Nu börjar jag känna mig riktigt stor och rund och skruttan börjar buffa hårdare och hårdare där inne. :) 


Vecka 22 (21+1)


Hejsan, tänkte bara säga att jag gillar din blogg. Brukar kika in här rätt ofta eftersom jag också är beräknad till den 4 Juli med mitt första barn. Är född -92 så är inte så gammal så därför är det kul att ha hittat hit! :)

Svar: Vad glad jag blir av att höra detta. :) Vad kul att du med är beräknad till den 4 Juli och är runt samma ålder! Hoppas allt är bra med dig! :)
dottir.webblogg.se

2013-02-23 // 21:01:27

Allt är bra med mig! Haha, det knäppaste är att jag också bor i Östergötland, och att jag och min pojkvän också var på Ikea igår och efteråt var på babyproffsen och beställde vagn, en Emmaljunga vi med, haha! :)

Svar: Härligt! :) Nämen vilket sammanträffande. Alltid kul att träffa flera från samma områden. :) Hojta till om du vill prata via mail eller liknande, skulle vara kul att följas åt. :)
dottir.webblogg.se

2013-02-24 // 19:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback