Namnbok

Hemma sen ett tag tillbaka efter en heldag på stan med lite lunch och shopping med mina underbara vän. Hade kanontrevligt och hittade lite fint att köpa. Dock inga mammakläder eller kläder till bebis, men oh så mycket fint jag hittade till liten. Väntar till efter Gekås rundan innan jag går loss på utbudet här i stan. Hittade ett par jättesköna mjukisar och lite underkläder och strumpor och en bok idag iallafall. :)

Väl hemma tog jag ett fotbad i väntan på att F skulle komma hem. Mina stackars fötter gjorde så ont efter allt gående idag men fotbadet som även har vibration lindrade det mesta av värken. Underbart skönt så det kan jag rekommendera er att köpa. :)

Nu ska vi käka lite middag och kika efter namn i den nyinköpta namnboken! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback