Trög dag minst sagt

Skulle försöka mig på att möblera om i mitt arbetsrum idag med det blev inget bra alls och mitt i allt gick jag och och sov istället. Inte så bra val men jag blev så less på att det inte blev som jag ville. Nu får det vara så som det är tills vi köper skruttans möbler, vilket kommer bli inom kort tror jag.

Tog tag i att möblera klart där inne förut och sen la jag mig i soffan igen. Känt att jag inte orkat så mycket idag eller haft lust till det. Senaste dagarna har jag även börjat få som kramp under vänster bröst, vid revbenen när jag sitter i soffan. Får det varje kväll och tillslut vet jag inte hur jag ska sitta för att inte ha ont. Någon som känner igen detta?

Nåja nu ska jag och F mumsa semla. Längtat som en tok efter detta! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback