Vecka 19

Bebis
15 cm lång, väger 250 - 280 g. Ögonbryn, naglar och håret på huvudet är synliga.
 
 
Du
Nu kan du känna livmoderns topp precis under naveln. Livmodern väger 320 g. Den innheåller din bebis plus 4 dl vätska Du ökar med ungefär ett halvt kilo i veckan, det är så klart olika från kvinna till kvinna.



Såhär känner jag
Illamåendet försvann men har kommit nångång då och då under denna vecka, speciellt när jag inte ätit på jätte länge. Förutom det har jag mått fruktansvärt bra senaste tiden. Magen börjar bli mer rund och bebis buffar på flera gånger om dagen, speciellt när jag satt mig i soffan och sittar still. Det är så mysigt. :)
 

Om en vecka så är det dags för RUL, längtar så! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback