Arv

Idag hände det inte så mycket alls. Träffade en nära vän nu på kvällen som jag inte träffat på länge, rättare sagt inte sen nyår och då var det bara lite snabbt ute. Vi har suttit och pratat och bebis och allt som hör till. Väldigt trevligt och ska se till att hälsa på lite oftare nu. :)

Mamma och jag gick även igenom alla bebisgrejer från när jag och mina syskon var små. Har redan fått kläderna som fanns. Det fanns fortfarande en del andra grejer så som täcke och kudde och sånt som jag plockade ner för att ta med imorgon(idag) när jag åker hem. En del får vara kvar här när t.ex jag, F och bebis kommer och hälsar på och lite kommer jag hämta senare i vår. :)

Hittade mina första skor från när jag var runt 1 år och började tulta runt. De är så himla söta, och fortfarande i så fint akick fast man ser att det är lite grus under och skrapmärken vid tårna från när jag ramlat. Är väldigt glad att mamma sparade dessa åt mig, mysigt med sånt här som går i arv! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback