Bitter? Nää

Varje gång jag går in i mitt arbetsrum, eller det blivande babyrummet, så ser jag spjälsängen stå där i ett hörn. Jag blir lika sugen varje gång att bygga ihop den men har nu bestämt att vänta till efter nästa ultraljud som är om inte ens 4 veckor. Lika bra att se att allt står rätt till och KANSKE få veta vem som gömmer sig där inne. ;)

Ikväll gör jag inte ett dyft. Har absolut ingenting att göra. Sitter just nu att kollar på film som går på 7an men är uttråkad till max. Funderar på att gå och sova snart så det blir morgondag snabbare. Haha känner mig inte alls bitter eller liknande ikväll. :P

Förresten så har typ alla symtom försvunnit nu. Hoppas att det är nu det vänder och jag äntligen får börja må riktigt bra. Hoppas hoppas! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback