God morgon vecka 18

Idag är det dags för vecka 18. Har längtat hit på något sätt även om det kanske inte händer något speciellt just denna vecka. :)
Just nu ligger jag i sängen och är dödstrött, ska strax orka mig in i duschen för att om 1 och 1/2 timme så får vi besök av F's familj och hans farmor och farfar. Känner mig som en zombie just nu och vill helst ligga kvar 1-2 timmar till och sova. :P



Hehe vad roligt du lögger nästan exakt en månad före mig. Jag har bf 6 augusti. :)

Hoppas allt är bra med dej? Du är super fin :)

Svar: Åh men vad kul att höra, alltid trevligt att höra från fler gravida! Och tack så himla mycket. :)Med mig är det riktigt bra, allt illamående och andra symtom är som bortblåsta nu så nu ska jag börja njuta av att vara gravid. :) Hoppas du mår riktigt bra med! :)
dottir.webblogg.se

2013-01-25 // 11:45:35

Sv mår väl okej. Illamåendet börjar lägga sig har dock växtvärk i magen. Men det är lite kvar innan jag kan börja njuta. :) annars är det bra :)

Svar: Växtvärken är kvar här med :) Skönt att det börjat lägga sig med illamåendet. Du ska se att det inte dröjer länge till nu tills det är borta. :)
dottir.webblogg.se

2013-01-25 // 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback