Hemmagjord pizza

Varit himla trött idag och mest suttit och glott mellan stunderna i köket när jag diskat, gjort deg och lagat mat osv. Sov även länge idag, orkade upp nästan vid 11.30 i förmiddags, skulle kunnat sova mer egentligen. Förstår inte varför är så trött just idag. :P

Nu sitter vi i soffan mätta och glada. Degen jag gjorde tidigare idag var till pizzan som vi åt till middag. Hemmagjord pizza är så himla gott! Det blev dock väldigt mycket pizza så det räcker till lunch och middag imorgon vilket vi inte klagar på! :)

Nu ska vi slappa resten av kvällen framför tv eller film med lite godis! :)



» Nina

Oj vad det där såg gott ut! Blir riktigt inspirerad att laga pizza själv :)

Svar: Det är himla gott så det kan jag rekommendera. :)Jag tycker det kan vara mycket godare med hemmagjord pizza, speciellt nu när man är gravid. Jag kan inte äta pizza från pizzerian, mår illa av att det dryper fett om deras pizzor. ;P
dottir.webblogg.se

2013-01-20 // 19:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback