Inköp till mamma och bebis

Idag efter skola gick vi (jag och min vän jag nämnt tidigare) en stund på stan. Hittade några linnen som jag, eller min mage rättare sagt, kan växa i och en tshirt som magen kan växa i även där och som är jättesöt vid kragen. Allt var på rea och kostade inte många kronor styck alls. Gick även en sväng till stadium för att kolla efter en väska. Hade läste lite på olika forum och bloggar där många hade rekommenderat just den här väskan som skötväska. Jag hittade den omtalade väskan och den var även på rea och inte nog med det, det var halva reapriset! Så jag gick därifrån lycklig med en fin väska och bara 25 kr fattigare. :) Denna väska kommer blir BB-väska med bebisens alla saker och kläder och senare som skötväska. Den är precis lagom stor dessutom. 


Kanonnöjd över dagens inköp! :)



Kanon fint allt, särskild väskan är så jäkla fin...kram <3...mammsen

Svar: Ja väskan är riktigt fin, kommer passa med vagnen senare. :) <3
dottir.webblogg.se

2013-01-09 // 15:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback