Jungel

Idag åkte jag och F en sväng till stan för att handla lite grejer till hemmet och till skafferiet. Vi passade även på att gå till babyproffsen för att kolla in banvagnsjungel som finns idag. Herregud va mycket olika vagnar och märken det finns alltså. Vi fastnade för en av emmaljungas vagnar med chassit som har svängbara framhjul. Passar nog oss kanon eftersom vi bor i storstad och åker mycket buss och går i affärer titt som tätt. Hjulen gick även att låsa när man tex ska på promenad och när det är snö ute osv. Så sjukt bra! :)
Det var himla mys att kolla vagn där tillsammans och allt kändes plötsligt så otroligt verkligt, att det faktiskt kommer komma en bebis i år. Dock kommer vi inte beställa vagn fören om 10 veckor eller något sådant så vi har tid att ändra oss många gånger och välja färg. Undra hur det kommer kännas då! ;)

Med oss hem fick ett bäddset från babyproffsen med nalle puh på, till vagn eller vagga. Från IKEA fick en ny matta till vardagsrummet följa med hem då jag tyckte ryamattan vi hade var så otroligt ful och äcklig. :P

Denna kväll avslutas med lite godis och en film tror jag. Idag är jag riktigt trött efter en halvdag på stan. Sov en timme på soffan förut men är fortfarande trött så blir väl sängen tidigt ikväll. :)
Hoppas ni alla haft en riktigt trevlig lördag! :)



Jag älskar Emmaljungas vagnar! Skulle vi köpa en nya kombivagn så skulle det få blivit en mondial eller edge. Men tror dock att vi är i större behov av syskonvagnen :p Men det finns galet mycket fint :)

Svar: Jag med, deras vagnar är riktigt fina. :) Hoppas ni hittar något bra syskonvagn sen. :)
dottir.webblogg.se

2013-01-05 // 23:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback