Kalasfika

Fick veta sent igårkväll att F's gammelmormor skulle firas idag. Hon fyller hela 94 år och är en pigg och mysig tant! :) Så idag vid lunch firade vi henne på ett mysigt café här i stan med lite fler från F's släkt. Jätte trevligt och himla goda bakelser. :)

Efter fikat, innan vi åkte hem så gick jag förbi H&M en sväng. Dels för att kolla om de fått in sommarkollektionen av barnkläder. Letar nämligen efter pyjamas med kort ärm och ben och lite sånna plagg åt liten. Dock hade de inte fått in det än. Sen kollade jag in lite make-up, mitt är påväg att ta slut så det var dags för nytt kände jag och detta på bilden var dagens "fynd". Fick rabatt på några och sen 10% på hela köpet som medel hos dem. :)

Nu ska jag vila innan det är dags att laga middag! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback