Kläder till liten

Har suttit ikväll och gått igenom min kartong med bebiskläder. Hade mycket mer än vad jag trodde nu när jag har räknat allt. Har samlat på mig en del med åren och fick även med kläder från mamma från när jag var liten som även där var en del. Det är fortfarande lite till som ska köpas i de minsta storlekarna men det är svårt att veta hur mycket man ska ha av allt, speciellt nu när bebisen kommer på sommaren. Ska köpa mer kortärmat och omlott tänkte jag. :)


+ En gallerfilt
+ Bäddset till vagn
 

Detta är vad jag har hemma än så länge. :)


» Nina

jag borde också kolla igenom lite vad jag har. Inventerade kallvinden hos föräldrarna i förra veckan o fynda lite på loppis idag så jag börjar nog också ha en del :)

Svar: Vad härligt! Visst är det mysigt att gå igenom det man har! :)
dottir.webblogg.se

2013-01-22 // 20:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback