Marianne

Precis tryckt i mig en pastasallad med tonfisk. Var så mycket godare än vad jag trodde det skulle vara måste jag säga. Som gravid rekommenderas det även att man äter fisk 2-3 gånger i veckan så detta passade mig kanon. Så detta kan jag tipsa varmt om! :)

Nu har jag bäddat ner mig i soffan med en påse mariannegodisar och kollar på postkodmiljonären. Hade sånt sug efter mint och choklad så var tvungen att köpa hem lite marianne!
F är iväg på lan med några vänner och jag kommer vara ensam hemma hela helgen i stort sätt. Han kommer bara hem och sover några timmar innan han drar dit igen. Skönt att få lite egentid men jag vet inte alls va jag ska hitta på. Antagligen bara lata mig. :)

Har ni något förslag på vad jag kan göra så tipsa på! :)



Gott i gott gott. Jag lev sugen på ben and jerry igår så min fästis fick åka och köpa det. Klarar dock inte av så mkt så blev bara nån sked menjag är nöjd. Då räcker den länge ;)

Kan inte du hjälpa mig med bloggdesign min dator är trasig.. Eller vet du nån bra ?

Svar: Åh Ben & Jerrys är ju sååå gott! :)Vad tråkigt att din dator är sönder. Det finns många sidor som ger ut gratis designs till blogg, som man sedan kan ändra så den blir som man själv vill. Är du ute efter något speciellt? :)
dottir.webblogg.se

2013-01-26 // 11:19:06

Bara nånting fint och inte nån trasmatta till billd. Eftersom jag inte har någon datot är det jobbigt att försöka lägga in en gratis design också. Behöver nån som gör det åt mig liksom. :)

2013-01-26 // 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback