Ompysslad

Ikväll har jag en nära vän över på besök. Hon ska precis som jag börja skolan (samma skola) imorgon så hon sover över här då hon egentligen bor långt bort. Mycket trevligt :)

Så ikväll har vi kollat på bl.a farmen och sveriges mästerkock och haft massa tjejsnack om allt mellan himmel och jord, men speciellt om förhållande, bebis och framtiden. Det har jag saknat enormt. Blir ju inte så mycket tjejsnack här hemma med F. ;)
Hon passade även på att färga mitt hår. Skönt att få ordning på det och att bli lite ompysslad. Resten av kvällen blir de lite mer tjejsnack och kolla lite på tv innan det är dags att sova. Blir en tidig dag imorgon. :)


Bjuder på en bild på magen från ikväll. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback