Så besviken

Haft en riktigt dålig dag. Fick veta att min lärare har undanhållt viktig information om min praktik och skyller på att jag missuppfattat henne. Blir så arg och besviken på hennes skitsnack och det sabbar min kurs och utbildning.

Jag blev lovad att kunna göra 2 veckor praktik eftersom min förra blev avbruten sista veckan pga att min handledare fick mig på psykiskt dåligt. Men fick veta igår att om jag ska ha en annan praktikplats är det 5 veckor som gäller och att det är 2 veckor på min gamla plats. Tänkte att jag kunde stå ut och vara på min gamla plats i två veckor för att få det gjort.
Men så får jag veta idag att det inte går för att jag var tvungen att säga till, om att jag ville ha två veckor alltså, i höstas vilket ingen sa till mig så nu går det inte alls.

Så nu har jag att välja på att ha praktik på nästan 100% i fem veckor (fast jag bara missade tre dagar på förra praktiken) samtidigt som jag nästan är höggravid och dessutom har 100 % studier vid sidan om. Jag förstår inte vem som skulle kunna orka detta överhuvudtaget? Eller att få IG i kursen.

Fick som svar att jag kommer hinna göra hela praktiken innan man går hem på havandeskapspenning, och att jag kommer orka men de som jobbar innan de går hem inom detta yrke har väl inte inte 100 % studier vid sidan om deras jobb på 100% samtidigt?

Jag vet inte alls hur jag ska göra. Hur ska jag orka? hur ska jag hinna med? Skickade mail om hur besviken jag är på hur detta blev pga att hon undanhållt detta för mig. Usch!!! :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback