Säng

Detta åkte vi och hämtade tidigare i eftermiddags. Hittade en annons på en i princip ny spjälsäng med madrass för ett jättebra pris och det var precis en sån säng vi tänkt köpa senare ändå, så vi slog till nu. Den står just nu nedmonterad, till det är dags att börja fixa och dona i barnrummet antar jag. Men åh vad det kliar i fingrarna nu iallafall, vill montera ihop den! :)

Vart går gränsen för att påbörja ett barnrum för tidigt? :)



» Nina

Har också funderat på hur tidigt FÖR tidigt är. Har försökt hålla mig så gott det går men börjar vara halvvägs nu så ska nog börja på så småningom att göra i ordning. Är väl inte så smart att spara det för länge heller för då får man väl bara sitta o se på när maken fixar allt ;)
Har skötbordet inköpt. fattas bara byrån under. Bara vi får den införskaffad så ska vi nog börja på!

Svar: Känner också att det kan va skönt att inte vänta för länge och att ha det klart tidigt innan man blir stor och har mindre ork. Om jag kan hålla mig så väntar jag nog med till jag är halvvägs och börjar efter det. Men svårt att vänta kommer det bli! ;D
dottir.webblogg.se

2013-01-12 // 11:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback