Magen vecka 40

Kan detta vara bland de sista magbilderna som jag tog igår tro? Njaa, jag hinner nog gå någon vecka till innan liten väl tittar ut. Nu händer det inte så mycket med magen längre utan den är som sist skulle jag väl påstå. Vet inte om jag tycker att den har sjunkit/fallit ned heller faktiskt, inget jag märkt direkt så antagligen inte. Jämförelse från förra veckan finns längst ner i inlägget. ;P

Vecka 40 (39+3)

Jämförelse från förra veckan.
Vecka 39 -------------------------------------------------------------- Vecka 40
 
 


Jo men nog tycker jag att magen sjunkit lite grann!!

Svar: Spännande! Jag tycker det är så svårt att se. :P
dottir.webblogg.se

2013-07-03 // 10:23:57
» Marie

Vilken stor och fin bebismage!!

Svar: Tack så mycket. :)
dottir.webblogg.se

2013-07-04 // 09:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback