Magen vecka 10 - 25

Mycket har hänt på 15 veckor. :)



Så fina bilder! :)
Så duktig att fota min mage varje vecka har inte jag varit tyvärr :/
Missade v.18-24 eftersom jag inte tyckte att min mage växte nått men helt plötsligt så vakna jag i v.25 o va smällfet typ :P
Du har en liknande mage som jag hade fram till v.25 tycker ja, har du kollat om det blir en flicka lr pojke??

Svar: Tack, ja jag har försökt ta kort alla veckor men missade förra veckan tex. Äsch då, ja plötsligt säger det poff så är magen där ;).Jag har kollat och det blir en liten flicka. Har du kollat vad ni väntar? :)
dottir.webblogg.se

2013-03-18 // 18:11:11

Naw va spännande :)
Nee vi har inte tagit reda på vad det är där inne :P men min känsla säger att det är en flicka här med, men det vet man ju aldrig säkert förens det är dags :)

Svar: Blir dock snopet om en liten grabb tittar ut.. ;)Åh då kommer det bli en mysig överraskning. Jag hade med en känsla av att det var en flicka och det stämde när vi kollade upp det. Spännande och se om din känsla stämmer. :)
dottir.webblogg.se

2013-03-19 // 10:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback