Början på storkok, typ

Har inte börjat med något direkt storkok än MEN jag har börjat frysa in maten som blivit över från middagar och luncher. Gör alltid mat för minst 4 portioner fast vi är två. Igår frös jag in lite köttgryta med pasta samt köttfärssås med pasta. Idag blev det en av mina favoriter, tacogratäng med potatis. Dessa matlådor frös jag in "ougnade" eller vad man ska säga och det i aluminiumformar för att senare bara slänga in dessa i ugnen den dagen man är sugen. Jättesmidigt tycker jag. :) Ska göra fler matlådor med denna rätt då jag har några formar över, men inte idag. Idag blev det totalt 3 formar varav 2 med 2 portioner i varje som ska frysas in och 1 form med 3 portioner som just nu är i ugnen och blir kvällens middag. :)



» Elin

Blev nyfiken på tacogratängen :) Vill du lägga upp receptet eller skicka det till min mail?
Kram Elin

Svar: Vad kul! :) Jag kan lägga upp receptet i ett inlägg under morgondagen så håll utkik! :)
dottir.webblogg.se

2013-05-21 // 19:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback