Dålig start

Usch jag är helt slut idag känner jag. Dagen började inte så bra, haft mensvärk och molvärk mellan kl 5 och 10 ca som gjorde ont. Vaknade av smärtan ett antal gånger och magen blev samtidigt hård ett par gånger. Efter ett varmt bad i förmiddags så släppt det och sen dess har jag bara haft lite molvärk till och från. Var först orolig att det skulle vara något på gång men är lugnare nu när det lagt sig men kommer det igen så ringer jag förlossningen tänkte jag.

Detta har gjort att jag inte sovit så bra och har varit så himla trött hela dagen. Har även prov imorgon och måste plugga men att få in sakerna i huvudet är inte det lättaste just nu. Åt middag och la mig i sängen för att plugga men det blev en längre powernap istället. Oh som jag har sovit, det behövdes verkligen. Idag har det även regnat och varit dåligt väder hela dagen så det var en härlig känsla att vakna upp och se en blå himmel med några enstaka vit moln nyss. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback