Sommaren runt hörnet

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Jag och F stod och myste framför brasan och kollade på fyrverkerierna. Blev dock en ganska tidig kväll då jag var så himla trött, men det är ingen nyhet direkt. ;)

Ligger fortfarande kvar i sängen, har sovit sådär inatt. Har svårt att sova i andra sängar än min egen. Detta för att antingen är andra sängar mer hårda eller mjuka än min och gör att jag får ont i bäckenet och fogarna. Men är inte bitter över det för idag är det 1 Maj och nu känns sommaren så nära. Den är ju precis runt hörnet, så himla skönt!
Denna månad händer det även en hel del som jag ser fram mot, allt från föreläsningar till kalas till hämta vagnen. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback