Fortfarande sjukling

Alice förkylning håller i sig fortfarande. Täppt näsa och snorig, nyser och hostar och har en del slem i halsen som hon kämpar med ibland. Var orolig så ringde 1177, som berätta hur jag kunde underlätta för henne. Känns bättre nu iallafall. Mellan de dåliga stunderna så har vi busat en hel del, Alice har börjat med glädjetjut och det är så kul att höra, värmer i mammahjärtat. :)

Just nu är vi på besök hos min mamma, dock kan ingen annan hålla henne. Hon vägrar va hos nån annan än mig. Hon blir helt ledsen och otröstlig och det tar lång tid innan jag kan lugna ner henne. Vet inte om det beror på förkylningen eller inte?

Nu ska jag strax sova. Så får vi se om Alice vaknar för mat inatt eller inte. Hon har nämligen börjat hoppa över nattmålet de senaste nätterna. Skönt om det fortsätter såhär! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback