Nattankar

Jag har nyss suttit och läst alla inlägg jag skrivit sen Alice föddes. Det känns som det var igår hon kom men samtidigt känns det så himla långt borta. Det är skrämmande hur snabbt tiden har gått faktiskt, hon har vuxit som bara den dessa 10 veckor som gått, nästan en decimeter och 2 kg. Försöker njuta av varje dag men kan ibland känna att dagarna blir långa och jobbiga när vi bara sitter i soffan och kollar på tv timme efter timme. Vissa dagar vill hon bara vara i famnen och jag kan inte göra något hemma eller lägga ifrån mig henne. Jag vill verkligen ta tillvara på den tiden hon vill vara i famnen och mysa men tycker samtidigt det är svårt, speciellt om damen är på dåligt humör. Det är mycket tankar som far omkring nu såhär mitt i natten...


Nu ska jag krypa ner i sängen och sussa för imorgon väntas det besök! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback