Trevlig Valborg!

Kikar in såhär sent på kvällskvisten och hoppas att ni alla haft en mycket trevlig valborg! :)

Det har vi haft, även om liten skrutta blev väldigt trött och ledsen på slutet. Dagen har beståt av besök från mina mostrar, ett besök hos min pappa/Alice morfar, grillat, busat, kikat på majbrasan och mys med min fina lilla familj. Denna dag har varit kanon och inatt kommer jag sova som en stock. Man blir lagom sliten efter att ha varit i farten sen kl 07. Det är tur man får ladda upp krafterna innan det är dags ingen. ;P



Nu ska jag slå mig ner i soffan brevid F och bara vara en liten stund, innan det är dags att sova. Ni alla får ha en fortsatt trevlig kväll, kram på er! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback