Ny header

Äntligen har jag gjort en ny header, det var dags för länge sen men har inte haft tiden eller lusten att stätta mig ner och försöka. Idag så passade jag dock på, nu när Alice sover så har jag massa tid. Hon har sovit 3 timmar när jag tänker efter så ska nog väcka henne efter detta inlägg.
Jag har iallafall klippt och klistrat ihop en ny header med lite bilder från hennes första år, och mitt första som mamma. Vilken resa det har varit! En resa med både mysiga stunder men även ett gäng riktigt jobbiga. Att vara förälder är inte så lätt alla gånger som man kan tro. Nåja en dag kanske jag vågar skriva om dessa jobbiga stunder men inte idag. :)

Vad tycker ni? Blev den bra? :)

Ser ni den inte högst upp på sidan, tryck F5


Fin blogg! :D

Svar: Åh vad roligt att du tycker det, tack snälla. Vad glad jag blir! :)
dottir.webblogg.se

2014-07-21 // 15:27:01

Jättefin! Va duktig du är :) har länge med velat göra om min header, då jag tyvärr bara har kvar en hund och då blir det lite fel med den headern jag har nu.. Men tycker jag är så himla dålig. Du skulle inte vilja knåpa ihop en åt mig? (a) Helt försåeligt om du inte vill. Kram

Svar: Tack snälla :) Jag tycker du är duktig, den headern du har nu är jättefin! Men förstår att du vill ha en ny då ena vovven inte är kvar och den blir lite fel. Jag skulle gärna göra en header åt dig, dock så har jag en hel del att göra nu framöver och en bit in i augusti. Men när allt lugnat sig och jag har lite mer tid kan jag försöka knåpa ihop en åt dig. :) Kram
dottir.webblogg.se

2014-07-21 // 21:00:23

Gillar den, bilderna framförallt älskar de att se. Kram <3

Svar: Ja visst kan man sitta och kolla på bilderna hela dagarna ♡
dottir.webblogg.se

2014-07-21 // 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback