Premiärturen i nya sulkyn

Vi har äntligen köpt oss en sulky. Det blev en beemoo från jollyroom. Den var med på ett tim-race där den var prissänkt med över 50% under en timme, så vi passade på. :)


Idag så firade vi dagen med några av Alice vänner och deras mammor och pappor. Blev en jättemysig utflykt där barnen fick titta på bondgårdsdjur och leka tillsammans på filt och vi vuxna prata och fika lite. Jag brände mig rejält i solen, som vanligt. Räcker med att va ute några min så har jag bränt mig känns det som. Men skylla mig själv får jag när jag inte använder solskydd. :P

Till sulkyn igen. Idag, dagen till ära, var första gången vi tog med sulkyn på en tur dessutom, premiärturen. Jag är riktigt nöjd med vagnen och känner att den motsvara våra förväntningar bra. Var nojig att den inte skulle skydda mot sol så bra men solskärmen är perfekt.
Alice verkade gilla vagnen med och hann sitta i den 10-15 minuter innan hon somnade, så jag tar det som ett gott tecken. Mer om vagnen ska jag skriva i ett annat inlägg tänkte jag. Det finns inte alls många recensioner om just denna vagn så då tänkte jag att jag kan bidra med en. :)



Nu säger jag Godnatt. Hoppas ni haft en mysig nationaldag ni med!! :)


» Marie

Vagnen är såååå fint!! :) & så härligt att Alice oxå verkar gilla den ♡ Tack för igår fina ni, får hålla tummarna för fint väder i veckan så vi kan mysa lite utomhus!

2014-06-07 // 08:51:18
» Lina

Vad fin! Och den ser verkligen smidig ut.
Precis en sådan sulky vi skulle vilja ha! Får man fråga vad ni fick ge för den? Vad heter modellen? :)

Svar: Den är jättesmidig tycker vi :) Vi gav 1300 för den, den kostar runt 2000 nu kanske. Det är jollyrooms egna, Beemoo. :)
dottir.webblogg.se

2014-06-19 // 10:27:05

Jag har tim.vik och har jobbat extra sen augusti men mannen är arbetslös så måste har mer fast jobb.!
Ska dock på intervju imorn om ett vikariat som jag har stor chans att få så förhoppningsvis :)

Svar: Håller tummarna! :)
dottir.webblogg.se

2014-06-29 // 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback