Det här med bristningar

Jag kände att jag måste ta upp lite ang bristningarna. De försvann ju inte bara sådär och inte syns längre. Utan de blekna och blev vita efter ett tag. Mina syns knappt på "långt håll" på magen men tittar man nära nära så ser man alla vita strimmor där, de som en gång var knallröda.
Fullt av dom är det också. Jag är himla glad att de äntligen är vita och visst hade jag tyckt det var toppen att inte få några alls. Men på ett sätt är jag ändå glad över dem, de är beviset på att Alice har legat och bökat inne i min mage i 9 månader och det är så värt att ha hela magen full med vita strimmor när man fått det finaste man kan få, tycker jag. :)

Tog en närbild på hur bristningarna ser ut just nu. :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback