Magen vecka 31!

La precis upp bilderna för vecka 30, sådär lagom sent, men bättre det än aldrig. Här kommer iallafall bilderna för vecka 31. Tycker inte det känns som magen växer så mycket nu för tiden. Men här om dagen mätte jag magen och såg att på ca 2 månader har den iallafall växt 11,5 cm runt om. Ännu inga bristningar, undra om det kommer några denna graviditet. Kollar efter nya varje dag typ. ;)
 
Vecka 31 (30+0)
 


Själv är jag i vecka 36 (35+3) idag. 31 dagar kvar till BF. Inte klokt vad tiden rusar iväg. Men så har jag ju två små hemma som tar mycket av min tid. ;-)

Svar: Åh vad spännade! Inte långt kvar alls för dig nu. :) Kan hålla med om att tiden springer förbi extra fort nu när man redan har små att ta hand om, man hinner inte tänka på graviditeten lika mycket denna gång. :)
dottir.webblogg.se

2015-12-08 // 07:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback