Nytt till Bebis

Här om dagen var vi på stan för att kolla in alla mellandagsreor, eller det som fanns kvar av dem iallafall. Fanns en hel del och Alice fick lite nya kläder. Till bebis hittade jag ingenting på rea tråkigt nog. Men däremot så tog jag en sväng förbi Åhlens och hittade detta set som de fått in. Så ett sånt set i storlek 50 fick följa med hem och kommer bli bebis allra första kläder. Den ser mer grå ut på bilden än vad den är dock, mer i beige och lite orange. Är dock osäker på om jag ska köpa en beige body istället för den här, så svårt att bestämma mig! 
 Nu efter nyår har jag tänkt at börja tvätta alla bebiskläder och filtar för att sen börja packa BB-väskan. Tänk, det är inte alls många veckor kvar till bebis är här. På söndag går vi in i vecka 35 och just nu är det bara 3,5 vecka kvar till bebis är räknas som fullgången och får komma ut. Hur sjukt är inte det! Nyss var det flera flera månader och veckor kvar ju. Men ser så fram emot att få hem vårat lilla knyte nu! :)


» Elin

Så himla gulliga kläder!

2016-01-26 // 10:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback