Friday

Fredag och äntligen helg! En av de sista oplanerade helgerna på ett tag. Som jag nämnde i tidigare inlägg så har vi massa planerat nu framöver. Vi ska nog inte göra nått speciellt i helgen skulle jag tro. Bara vara hemma, kanske en sväng till lekparken men annars inget särskilt. :)

Idag gör vi heller inget speciellt, just nu väntar jag på att Alice ska somna så jag kan göra lite nytta i hemmet. Har bara suttit i soffan hela förmiddagen. En liten stunds lek med duplo blev det också. Men mest soffhäng. Borde plocka fram dammsugaren och skurhinken men motivationen finns inte. Det finns ju så mycket annat roligt att göra men samtidigt orkar jag inte det heller. Är jag lat? Japp!

Nåja städa inför helgen låter som en mindre rolig men bra plan som vu kör på..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback