Ny vecka, Nytt jobb

Måndag igen och ny vecka vilket har inneburit att jag ska börja på mitt nya jobb. Första dagen har gått bra, alltid lite stelt i början och man känner sig lite ivägen när man står brevid och tittar. Men annars har det gått jättebra, tror jag kommer trivas och att det kommer bli riktigt kul där i sommar.  :) 
 
Just nu sitter jag på bussen hem, ska hämta Alice på dagis sen ska vi hem och inte göra allt för mycket, kanske går vi ut och leker en stund. Eller slappar i soffan framför Bamse filmen, som Alice är väldigt förtjust i. Tror hon kommer tycka det är superskoj att åka till kolmården och bamses värld i sommar. :)  
 
Ha en fin måndag alla ni! :-* 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback