Peppar Peppar

Helg igen! 
Denna vecka har gått riktigt fort, precis som alla andra. Haha. Men nu har jag börjat jobba och går inte längre brevid. Det är tufft nu i början innan man kan alla rutiner och namn men det blir bättre ju mer jag jobbar antar jag. Känns skönt att jag började redan nu så jag är helt inskolad till sommaren. :) 

Idag är jag och Alice hemma. Vi gör ingenting idag än så länge. Jag mår så illa och har ont i magen. Hoppas bara det inte är magsjuka eller annat tråkigt. F mådde dåligt igår och Alice har varit dålig i magen senaste dagarna. Peppar peppar att vi slipper bli sjuka. :P 


Jag njuter så av dessa dagar jag får spendera hemma med Alice. Det är så roligt och mysigt att se henne leka, härma oss, undersöka allt och  utvecklas ännu mer. Helt fantastiskt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback