En tung helg

Igår gick jag, F, Alice och svärmor en promenad längs stångån här i Linköping. Vi tände även var sitt ljus som fick flyta längs ån tillsammans med flera andras ljus. Jättemysigt!  Jag tände ett ljus för mormor, och framförallt för morfar som somnade in natten till lördag. Det har varit en tung helg med ett par jobbiga händelser och besked och därför har det varit lugnt här också. Jag har inte känt någon lust alls att skriva. Vet inte riktigt om jag hunnit förstå allt ännu, har bitit ihop lite för att inte bryta ihop inför Alice. Kanske dumt men jag vill inte att hon ska bli ledsen för jag är det. 

Jag är glad att jag åkte ner till Makedonien för en dryg månad sen och fick träffa morfar en sista gång. Även om det var ett par jobbiga dagar så skulle jag göra om det igen. Det var det så värt. Älskade morfar, nu får du vara tillsammans med mormor igen. ♥

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback